真係5明er!!!友誼真係好煩!!!! 今日我睇o左Winkie小姐ge週記!!
我o念住佢寫d野5係o甘!!!我剩係睇到一句"依傢李逸珊5係好理我"!!!
大佬,佢寫o甘大篇點記得!!!又5想聽人講,佢一5happy,佢地就即咳去搵佢!!
o甘我呢???我cry,我unhappy.......都無人理!!!永遠都係o甘!!!!
佢er又5係好好....自己做錯又5想認....又溝仔...搶曬我d朋友...佢一句就o甘!!我呢?????
佢以前對我點,佢自己都心知肚明!!!忍得佢耐la!!!聽日去OpTIM!!5知點面對MARY!!!
大家還知道嗎???小綸寶 發高燒40度,要吊六枝點滴,手都腫o左!!!
•上海簽名會都不能出席!! 超心痛!!!
希望你早日康復!!520...飛輪海不可缺一哦!!!
亞綸:
一句話就幫我想通 一擁抱感動不言中 一相信未知的潛力都洶湧

|