今日測左2課~~唉!!好慘!!唔識~唉唉唉!!!
一放學,勁唔想係學校,重要係星期5重更加唔想/.\不過又唔知可以同您去邊玩~*只好在學等您溫書~
您在自修室溫書之際,我d fd就拎左我幅魔術啤玩鋤2.^^"唔緊要la~~~而家少左好多時間玩魔術lu~
~~~~~~~~~~~~~~~出了校門~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
死大手唔同我講bye bye,咁串^^"~~~之後同了您兩人一齊走,我覺得我地少左好多野講~*
我好想搵d話題同你講,不過~諗不到/.\唉~*
好在同你去左飲野~*先好好多,同左野講^^
同你化去傾左好多野~~多左知你諗咩~*^^
|