今日好唔舒服~*頭暈暈,就死得-.-'
大手重叫我做定身後事><我叫佢俾定白金我^^"哈哈~*
中文默完書就到地不起~-.-第堂2訓到第堂3,重有個小息!!
放左學就係小食部做功課~^^"其實係抄功課!
出左學校門口去重好笑!咁呢d野就唔講lu~
^^"