今日都唔知點咁,唉~!
一早就俾人打電話黎叫返學~又要幫佢買呢樣果樣-.-'結果都冇買,唔想買.你話係yuki打俾我你話幾好呢!
之後就回校做功課了.大息就同lulu佢地玩吉他,睇佢地玩都幾好睇.
放左學,就去左小食部玩吉他.我重諗住等你落黎同你傾下計,可惜講唔到....
沒耐就走左了~我其實今日都幾多野同你講下咖~不過見你打俾我果時好似唔係好得閒咁,算la^^~*
之後玩左2分鍾左右msn,玩玩下唔想打字,所以冇玩-.-'