今日過幾特別~大息果時~好突然!大手同我地出去食飯!哈哈~
出左去,大手就係咁俾我地笑^^哈哈佢講野走音~*
雖然我都有,但佢聽唔到^^哈哈
放左學,更估唔到yuki咁早走^^咁我地好早就走左lu~^^
同你上左車,以為可以拖下你-.-'隻手好唔聽洗,係咁出手汗.要等到干干地先拖到你^^'
係唔係好怪呢^^"落左車重要見到熟人,哈哈!真係同佢地有緣la~