早上沒特別...............................
係就放學ge時候,俾物理miss叫左留低做物理^^"抄功課抄得太勁lu,抄到100%冇錯,又要做多次><!
好在唔洗留低做^^'因yuk今日好早走.之後我地就走左lu~
係車站又見到miss wo~不過唔識佢^^"今日同你行左好耐阿~好開心喔!!!
今日係你果度俾我鬲離屋ge陳太見到wo~~係咁望住你><
最衰我lo~~同佢講左我地d野俾佢聽~係到要見下你wo~嘻嘻