早上冇特別事~*
不過今日係我等左好耐ge一日,可以放學同你行街,好可見你耐d~^^
放左學同yuki去左飲野之後去左行潮特~~*
哈哈........王天不付有心人!俾我地搵到『寶物』
~朱古力~^^"
今日係要返學的~但我做左d好唔乖ge事!!!!!!!
我要罰我自己....唔俾食飯,只可以食餸!