我今日要去九龍灣開運動會,晨咁早就起身-.-好想訓多陣!!!
6點半起左身,之後同大手坐車去.
去到點完名就同阿yuki坐一齊傾下計仔,同阿新,阿昌等人玩UNO!
之後睇yuki跑,好叻阿跑第3阿!!!之後俾人話『係唔係玩UNO咖你』><咁人地睇緊yuki跑阿!
放左學就同阿輝,大手.阿倫,鋒鋒,lulu,『yuki』去左打機,lulu就同左阿輝去食野,益左佢la~有女仔周佢食野!哈哈....
打完機都好晏lu~同左愛人去食野!!食左野行左一陣就回家去了.送左妳上去先知唔記得俾衫妳^^就叫左你落黎拎^^
|