訓晏左la~~*去到九龍灣就差d遲到><
又唔見到老婆仔,唉-.-'好唔開心.
不過過左一陣就可以係咁見lu~放左學就去左打機~*
不過老婆仔唔係好想><玩左好耐~走左之後就去左同老婆仔食野~^^
好開心阿~*不過有時唔係有想你講唔知lo~因為我會唔知你諗咩咖^^"