其實我ge日記打出黎就係俾人睇~所以唔設passwork~係這裡指可以講一d野~你同我一齊~你會受氣~你會時不時聽到有人話我~唔緊要~其實你如果信你可以同我分開~因我份人好冇用~我唔想你冇左d朋友~希望你真係想想~你同我一齊就一定會受到呢d咁ge氣~我而家唔指名道姓係邊個~但作朋友我覺佢做得好唔好~就算幾唔好~點解你個朋友唔開心你唔同佢開解下~問下佢你係唔係同佢好唔開心~指係講~佢阿~咩唔好咩唔好~唔同你自己好好?!