今日都算係真係好好好悶果隻~一日係咁呆~~想死~悶到=.="
其實呢~~~我好想問~~可唔可以我地分開住先阿???我可以等你嗎????我想等~~一排我地先再一起可以嗎????
可以嗎?可能果時我地會更好~~~我會更愛你~希望你會記得我~~我真係唔想分開~
對唔住阿老婆!!!!!!!!!