哈哈~~~~我都唔知點~~好似唔知咩咁~~~開始冇人理我~~~
我唔知自己想點~~~我好想寄信俾你~~但我怕你好憎我~~唉~~都係冇買到~~係自己樓下坐~~
邊坐邊想~~想下過去~想下現時~~自己又放假~時間更多~~就更想你~~
我都要搵多d野做下~希望你將來更好~
我想我係時候放下~~唔應該係咁~煩到你~希望將柩我們會是好朋友~