我今日點半就放工走左lu~~~*隻手好痛~唔知點解~咁快又黎~睇日希望開到工~~
開工時有d辛苦~唉~
我想清楚la~~~我而家要努力搵工工做~~我下個月開始要做gym~有d傻~不過可能係對我最好ge方法~~
可能我好傻~咁快就一做2份工~不過我有我的想法~我想係我25歲果時有$同yuki結婚~就算你以後都唔愛我我都會有呢個想法~
就算唔得我都要~~我要係25歲果時有$同yuki結婚!!!!!!!!!!!!!!!
我係傻佬!!!!!!!!