咪就係blog一個lor
red_panda
暱稱: 狸﹏貓
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
雨中Farewell
2009-07-03
2009-05-01
2009-04-20
2009-04-19
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 49
今日人氣: 0
累積人氣: 836
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


我又黎啦~ 自滿 分類: 未分類

又有成個幾星期無打blog啦

其實一直都想打架

但係一直都係得個諗字

直至岩岩比人鬧先肯打

之前派左成績表...

成績大跌

連中史都炒埋

第三段真係要落足苦工啦...

之後前日就幫粉c砌機啦....................其實都唔係幫架,係兩個識少少ge人係咪慢慢撞

除左塊版之外其它野都好快買晒

係塊版諗左好耐先決定買

因為我幫choose戈塊係j&w

係塊大陸出ge版

但係見到d人用過都話佢d版幾好

而?性價比又高

但係始終都係大陸版

真係諗左好耐至決定

買晒野返去之後就開手砌啦

之前有人教過我入箱之前都係先祼跑裝機

咁就會知d野有無問題

但係我地好奇怪...

祼跑完全無問題

入左箱之後就連bios都行唔到...

搵左好耐都唔知咩原因

直到第二日佢打黎話掉轉條ram插先搞返掂

外記...

數日前,聽見劉丫兒跟我說,今個月可能會有band show出...

到而家都唔係好清楚成件事

唔通我地咁快就出第二場!?






訪客留言 (返回 red_panda 的日誌)


ColdWin 於 2009-04-16 12:50 AM 發表:
我連ram同display card都認唔出=.='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

睇大細都知啦
Posted at 2009-04-16 02:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_hamster 於 2009-04-15 06:59 PM 發表:
我 e + 最想砌 m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁拆開佢研究下la
Posted at 2009-04-16 02:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kenneth_G8 於 2009-04-14 09:44 PM 發表:
但係一直都係得個諗字

直至岩岩比人鬧先肯打
>係唔係我~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fAi_FaI1314 於 2009-04-14 08:44 PM 發表:
都唔知個D咩野黎GE...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vincen 於 2009-04-13 03:12 PM 發表:
comment !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_hamster 於 2009-04-12 08:18 PM 發表:
我覺得砌機好好玩
好想再砌機
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

諗下好啦
除非你身家過百萬啦
Posted at 2009-04-12 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ColdWin 於 2009-04-12 03:19 PM 發表:
其實砌機有咩好玩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你明白佢ge意義就會開始有興趣架啦
Posted at 2009-04-12 11:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vitor723 於 2009-04-12 01:19 AM 發表:
唉...咁快又第2場la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]