又有成個幾星期無打blog啦
其實一直都想打架
但係一直都係得個諗字
直至岩岩比人鬧先肯打
之前派左成績表...
成績大跌
連中史都炒埋
第三段真係要落足苦工啦...
之後前日就幫粉c砌機啦....................其實都唔係幫架,係兩個識少少ge人係咪慢慢撞
除左塊版之外其它野都好快買晒
係塊版諗左好耐先決定買
因為我幫choose戈塊係j&w
係塊大陸出ge版
但係見到d人用過都話佢d版幾好
而?性價比又高
但係始終都係大陸版
真係諗左好耐至決定
買晒野返去之後就開手砌啦
之前有人教過我入箱之前都係先祼跑裝機
咁就會知d野有無問題
但係我地好奇怪...
祼跑完全無問題
入左箱之後就連bios都行唔到...
搵左好耐都唔知咩原因
直到第二日佢打黎話掉轉條ram插先搞返掂
外記...
數日前,聽見劉丫兒跟我說,今個月可能會有band show出...
到而家都唔係好清楚成件事
唔通我地咁快就出第二場!?

|