| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 炒左科=]] |
終於有1` 科炒la` =]]
Reading Comprehension` 差2分合格
老實講
我唔多想佢合格
可能只係我個人偏見
我覺得係度讀好辛苦
英中根本唔啱我
唔係因為老豆迫
我唔會入
ar` 媽填表果時頭果行都係英中
咁好彩1` 派派到第一智願 ... "
唉 ...
其實上年都想轉`
不過張成績表1` 定唔得
又唔想讀bd` 3
原本學校話要踢我出校`
學校都幫我搵埋
但係d` 垃圾中學l0r`
之後老豆1` 定要我讀英中 ... "
先冇轉
我又唔係讀書果範
俾我讀中中`
1` 定掂l0r ...
11` 月開始溫書
考試前由朝溫到黑ge` 成果 ... "
maths` 51/100
i.s.` 51/100
chin` 36.5/70
chin listen` 17/30
chin oral` 12/20
chin compo` 64/100
g.e.` 92.5/155
read com` 36/74
|
|
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 95 | »
|