*__▃"*動仔﹎... の '成長日記×`』
翼の`成長天空``
         柒穎萬歲''! hoLiDaYInG``
redleaves
暱稱: ar動仔<3;
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
日誌統計
文章總數: 95
留言總數: 427
今日人氣: 8
累積人氣: 5371
2008 年 1 月 8 日  星期二


炒左科=]]

終於有1` 科炒la` =]]

Reading Comprehension` 差2分合格

老實講

我唔多想佢合格

可能只係我個人偏見

我覺得係度讀好辛苦

英中根本唔啱我

唔係因為老豆迫

我唔會入

ar` 媽填表果時頭果行都係英中

咁好彩1` 派派到第一智願 ... "

唉 ...

其實上年都想轉`

不過張成績表1` 定唔得

又唔想讀bd` 3

原本學校話要踢我出校`

學校都幫我搵埋

但係d` 垃圾中學l0r`

之後老豆1` 定要我讀英中 ... "

先冇轉

我又唔係讀書果範

俾我讀中中`

1` 定掂l0r ...

11` 月開始溫書

考試前由朝溫到黑ge` 成果 ... "

maths` 51/100

i.s.` 51/100

chin` 36.5/70

chin listen` 17/30

chin oral` 12/20

chin compo` 64/100

g.e.` 92.5/155

read com` 36/74

發表時間:2008-01-08 05:05 PM 留個手印先>3`  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]