我今日全個下午係道睇鬼故.....睇下睇下後面有陣寒氣!!嚇鬼死呀....果時成個人定左係道= =
到左七點到....我係道諗咩叫拍拖? 我唔清楚同唔明咁咪問人lol..問左好多人吖..佢地咁答我..
1.個男愛女.女愛男
2.對對方要 足夠嘅認識,,真心對佢,,唔可以3心2意,,從一而終
3.兩個中意ge人一齊直至永遠
4.同伴侶一齊
5.拍拖係兩個人愛對方,而一齊既叫拍拖
6.大家鍾意大家咁囉
7.咁你就要知咩叫失戀先
8.男女談戀愛
9.拍拖姐係大家要相愛,要拖手仔,要send sms,要傾msn&電話...
差唔多啦
10.拍拖係戀愛過程中不可或缺的 拍拖 最重要既係互相信任 呢點做唔到..就唔好講其他野
雖然問左好多人吖..但係我重係唔明吖...有無人知吖?????????????????????????????????????????????????????????
|