陳穎敏呀陳穎敏!!!!! 2010年la! 你幾時先玩夠呢5知 今年同5吾到你過但系又約左你 哈哈 好彩你都有生命中重要既人同你過 同你識左年幾啦咁就 依年幾睇住你變呀我 其實你有咩願望?!.. 有無諗過新既1年 重新開始改變,? ... 我成日同你講依D野架 所以我5想再同你講la 我相信你得既! 做人5好再咁hea啦 知5知呀? 我都希望你永遠成為我既朋友 有事5好5搵我, 要同我講呀.. 除左俾人嘈la 我俾人嘈就真系搵你la! .. 見到你依家有個咁鍚你既男朋友睇住你 我都覺可以既 希望佢會教番好你la 仲有呀, 幫我同你男朋友講............................ 叫佢俾心機番工養你, 因為其實.......你好大食 今日大家1齊加油啦好無呀 ?!