ping@lovE *]]
有次...有個fd問我... 點解個男方會睇得上佢... 我答:"因為每個人都有自己鐘意既野... 可能男方就係鐘情於你既開朗囉!" 其實每一個人可愛之處...係遠方... 說有 個人會鐘意呢一d可愛之處... 每個人既優點...都會有遠方既他/她...鐘意... 人海中...都會有個人默默愛... [完]
今次篇日記好深奧tim!>3< p.s:(某某人):我唔係好明佢想講咩=口=我照打XD