| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
| 初二至初六 |
初二至初六依五日發生左好多事
依幾日我都成凌晨三點幾至四點幾先訓
但朝早六點幾七點就起左身
訓得果兩個幾三個鍾
有一日我問佢
我地係咪冇機會起返一齊
佢話55
我就問佢我地係咪好朋友
佢就話我地係好好好好好好好好好好好朋友
係有11個好字嫁hehe
我地再見翼是朋友
今次我係咪真係捻通左呢???
我捻都係啦~哈哈
其實只要見到佢開心咪得囉
洗咩搞咁多野喎
依家做返好朋友咪好囉
唉~本來有一日去睇戲嫁
點知特然又唔去喎
佢火到爆粗wo
一個好少爆粗ge人
都火到爆粗!!哈哈
拜年拜到初三咋
初四之後ge日子
只係有利是收
唔洗去拜年
唉~今年又少左好多利是啦
ㄧ.我三伯娘同我三伯離左分
果到冇左$100
二.今年好多人返左大陸
又少左
三.有d人又未見到
要遲d先收到
我依家大約重有10幾封利是未收
例如:我大伯、大伯娘、我呀姨、重有d憐居(d憐居返唒大陸要遲d先有^^)
所以我估今年都可以過千蚊><
初四果我先做功課
一日我就做哂啦^^
初五本來去唱k
但我冇去
今曰……
就冇野做lu
但我對今年有個不祥ge預感
唉~點都好啦
我起到祝大家豬年開開心心和快快樂樂
大人就財源廣進
小朋友就快高長大
我地就學業進步
冇伴侶就快d搵返個
有心上人就快d表白
但最重要就係個個身體健康^^
|
| 刊登時間︰2007-02-23 10:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 55 | »
|