| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
| 陸運會1 |
今日陸運會第1日
我早上落左去紅磡接我個仔
之後同佢行返去我個冰搭的
我、我個仔、唐唐、葉培同李浩
我地一齊搭的
去到九龍仔公園落車
我地就去左m記食早餐
去到運動場
我地班ge人都冇冰幾個去到
我早上就跑左六十米
但一跑完我就立刻喊左出黎
因為我覺得自己好屎
三名都唔入T^T
之後我地等食lunch
我、karen、呀儀、葉培同sevin去左食KFC
之後我地一齊返返運動場
lunch後我重要比賽三項野
我跳遠入到八強
但係贏唔到
所以我又喊過
之後我就去左疊球
我壘球又書左
但我今次冇喊
因為我自己知道我唔識反疊球
所以我冇喊
最後跑班際接力
我跑跑下隻腳秋根wo
慘~~
臨走時宣報女丙中一中二班際接力
入到決賽ge名單
開頭佢講完中一講中二ge時候
我地想一定冇得入決賽la
但最後都有講到一信A組
我同唐一聽到我地就同時一齊講ya
我地係咪好傻呢hehe
|
| 刊登時間︰2007-02-01 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|