| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 開心 _____* |
分類: 未分類 |
今日開PARTY呀
返到課室就打鐘啦
牙連就送左聖誕禮物比我
第1次收到FD子送既禮物
THZ __+YUKI ""
解散左
就同妍 & LING
去SEE卡拉OK
有幾個唱得幾好聽
余 SIR
唱' LONELY CHRISTMAS '
跟著
又同 MS TANG 一齊唱
' 愛得太遲 '
HA .....
送曬D聖誕卡lu'
唔敢送比佢
ZOE 幫我送聖誕卡比佢
佢叫我過去
佢仲以為佢會比番反我
原來佢想同我講 ' 多謝 '
THZ ..>< ZOE
下午 ..
我地起課室度玩
我地玩 ' 身體包剪X '
7 輸左
比班男仔除褲
超好笑
之後個D遊戲
我都覺得好無聊(唔知點解)
呀敏生日
我地關曬燈
呀敏感動到
喊左出黎
比著我都會啦
haha ...
有1個好大既蛋糕
食唔曬
放左學之後
好無聊 ...//
冇野做
AMY 係度講佢今日撞' 鬼 ' 既野
比我地聽
唔想再諗啦
好恐佈呀
P.S 呀敏 ...]=+ KiTmaN
生日快樂 ! !
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 142 | »
|