今日係 9 月 1 號 ar ,,
我入左 2 E ar ,,
大家得閒可以過黎搵我 ga
haha ,,
班主任係 Miss Leung ar ,, ( 以前教我地中史個個 AR )
.......
聽 Ivy 講話 : Miss pun 好人左 (( 少少 ))