我都算係無聊既一日 一早起身 傾左一陣MSN
就換3出街 陪YAN,SHIRLEY去電髮
之後去到唔見人 咪打電話比佢地囉
點知佢地走左去行街 激鬼死我 =V="
跟住行返去髮型屋 佢地就電直髮
我就係求等左佢地成兩個幾鐘 整左之後
佢地好似唔係咁鍾意 我都覺比想像中差左小小
電完之後 我地諗住去食野 點知YAN又唔去
得返我同SHIRLEY去左大家樂食 D野都唔好食既
食完野咪去左屈臣氐行囉 買左D野就走人
返到屋企 第一時間就更係PLAY電腦喇
跟住唔洗幾內 啊毅就打電話比我喇
好多野傾 傾到好夜 好SWEET唷 卡卡
THE END*
|