又係咁過.....
今日好遲先起身.....琴晚玩電腦玩到好夜...
起左身之後玩左一陣電腦....就同阿媽去行街
行到我死下死下咁....跟住番到屋企....同miki傾左一陣電話
之後就有(家有囍事)睇....勁搞野....笑到我死下死下咁
AND THEN 就做功課喇....中史好快就做晒
有D英文唔係咁識做...SO開電腦查字典
順便打賣日記....今日就係咁過喇....好無聊
聽日又要番學喇.....唉....做人真慘
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 69 | »