|
|
2008 年 5 月 29 日 星期四
2008-05-29  |
分類: 未分類 |
今日本來打算唔返學...但係又怕比Miss黎罵所以...都係返左!!!
今日英文說話到我考la...我好緊張...老師話我讀得好! KeKe...
好悶呀!上堂越黎越悶...放學Miss黎罰留堂好彩我唔洗!
返到Home就做功課...之後Play電腦!
呀...聽日要考第二Park說話...好緊張呀!!!
唔知點解......
越黎越憎你...永遠恨你...5在幫你!
|
| 發表時間:2008-05-29 09:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 28 日 星期三
好開心呀...  |
分類: 未分類 |
今日個病好番少少,所以返學!好Happy...
英文堂要考說話,好幸冇考我 ...到音樂堂同平時一樣得個"亂"
體育堂打乒乓,波好好Play....到DT堂考試呀!!!好緊張!!!
其實有時見到林敏軒都幾可憐!但係佢有時都好黑人憎...
我地班D男仔又成日都打林敏軒 ...有時林敏軒都幾好人...都唔知邊個對邊個錯!
病左要係Home又覺得悶...病完返到學校又唔想上堂!
其實1號真係鐘意27號!!!喂唔好禁大聲呀!!!

|
| 發表時間:2008-05-28 04:37 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 52 | »
|