2006 年 5 月 13 日 星期六  | |
好耐冇打啦  |
嘿∼!!!好耐都冇打日記啦∼!!今朝11點幾比阿清打黎既電話吵醒左。之後就開電腦玩左一陣msn,跟住就係網上睇電影。大約4點陳紫打黎話apple叫我地一齊去食野跟住就再去宜家家私。去到我同陳紫都各自買左一個花瓶,我地都一樣係綠色嫁∼!!之後再行左一陣就同陳紫一齊返屋企睇我等左好耐既〔野豬大改造〕,我覺得超好睇喎,不過我之前有啲唔係好鍾意個女主體既性格嫁!!!!
|
| 刊登時間︰2006-05-14 12:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 14 日 星期五  | |
幫apple姨開工既第1日  |
今朝10點幾起左身睇多拉A發夢,跟住apple姨就叫左我同陳紫去飲茶。飲完茶就搭火車跟住轉地鐵去到,我地就幫手派糖扶住個賓尼兔係商場到行同派糖比小朋友。(d小朋友勁得意呀∼!!)之後apple姨叫左藩家健一齊去大9保食日本料理(陳紫既阿媽同佢既姑媽都有去∼!!)我食得勁。食完之後就返屋企。 |
| 刊登時間︰2006-04-16 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
去石澳玩  |
7點就比阿朱名電話黎叫醒左。著好杉就同阿朱阿婆一齊坐小巴去到沙田同阿清會合一齊去石澳。等左勁耐都唔見阿花同名so,之後我同阿朱同埋程俏文等,而其他人就去買野食。等左佢去勁耐都唔見人,我地就走啦∼轉左勁多次車,之後就係唔記得邊到等莊梓駿跟住就搭巴士去石澳。去到我地就開始燒野食,但係個爐燒左好耐都燒唔著,(都唔知點搞架∼餓到我傻左啦∼!!!)差唔多成2點幾先食得。我食左好少就同阿清出左沙灘到玩住先啦∼!!之後徐政源,莊梓駿,冼國賢同埋咩垃圾佬黎左仲買左支水槍係到射我地,搞到我成身濕哂∼!!仲飲左勁多海水。之後我同阿朱阿清一齊又買左支水槍射返佢地∼!!跟住徐政源話叫人攞d沙埋左佢喎∼(勁白痴呀∼!笑死我啦∼!!)之後佢地走左去深水既地方,我就冇去,留係原地,我突然聽到一把聲,勁恐怖喔∼!!(已經聽到幾次啦∼!!但係我唔知佢講咩喎∼)之後我就去返阿朱佢地果到一齊玩,玩左耐跟住就上返岸冲涼,之後就再燒野食但又好似今朝咁燒左勁耐先得。食完我就同阿清,阿朱同埋程俏去左沙灘坐左一陣影左相就坎啦∼!!!玩到勁累呀∼!!!!睇下張相!

|
| 刊登時間︰2006-04-13 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|