今日9點就比呀妹嘈醒左,, 跟住就起左身,, 沖左個涼;;[呼呼 成個醒哂~^.^] 睇一陣電視,,打一陣機; SC出左隻新喪屍呢!! 叫達叔]][我地班都一個同學個名有個達字既;;] 喔呵呵*
1:30出左門'' 去左新北江,, 係個度行左一陣;; 大概4點就返到屋k`` 呵呵*又打左一陣機~@@ 跟住就打日記lu!![好充實一天喔!!]
仲有幾日就到癲儀生日喇* 祝佢生日快樂呢!! 送佢一枝花花~^.^''