2007年11月9日 星期五 晴天
我今日好開心牙,我終於找到份工~唔犀成日留係屋企,yeah!!
我同鄒曉樺想係之前miss介紹鄒曉樺同胡振傑去調景嶺果間大快活工作實習果度試下見工,
初初我好驚唔成功,我後來我想d老師佢地係學校已經有五年啦,
所以同自己講一定要成功。
本來可以做水吧,但只不過......因為冬天出火鍋的關係,
所以...就決定左比我地做樓面。
算啦!~由低學起,可能會比較好d嘅,
我而家好擔心會好似我之前KFC咁樣,做唔到成個月就比人話『以後冇得再比你做』,
我預左冇展翅讀,但更唔希望成世都要參加咩自力更生計劃牙,我呸!~
我只希望同鄒曉樺可以做熟d,唔怕辛苦,
我亦希望唔好再衰比所有人睇,我知冇咩人會同好朋友見工,
但我覺得同好朋友見工都幾好,起碼好過一個人去見工啦,
大家見得成嘅時侯,可以有個照應,正所謂『多一個朋友,就少一個敵人』,係唔係先?!
我更希望我今年的生日禮物係我自己用辛苦賺返黎人工儲起黎買,
不過~我都係要做好d入工先,我遲d學好英文,跟住去九龍灣面試,我想比心機學酒店旅遊嘅野,
我打算係酒店旅遊業發展,
我今日好開心牙~Alonga!!
|