嘩~~~我等到政府出雙糧啦~~~~
真係等死人啦,等到我胚子長啦.
我可能會買電腦,因為突然間覺得出去online好唔點,
因為用太多$$所以買電腦好d
我岩岩收養在一隻白貓仔,好得意架,佢叫豆豆.
毛毛妹雖然唔係對佢好好,但願佢地遲d會get along 啦
可以既話我想佢地開支散葉 hehe 喵~~~
救命呀!! 政府d雙糧幾時先到手呀 等死人咩!!
我e+屋企咩都要修理...咩都係錢@@
好日都唔見d野壞wor 一壞就一齊來壞 =.=
比主玩死在lu 喵~~~
有人好q無聊呀....自己fly在人,同時佢對自己"老婆"唔住仲要去駡人,明明自己負人在先,就走去話人地錯,界線何在呀
仲要比人知道佢去搵第二條女仲耍對方唔so佢....低死
佢呢個人由現在開始一定犯眾憎...哈哈 好呀
等天收啦....哈哈同叫佢去食啦 喵~
好耐無打blog啦, 我無咩機打機 就出糧啦,所以打機lor
但係有錢都無咩用,皆因我都唔夠洗........屋企好多野都壞q在....
好想打人呀,又要用錢買反個雪櫃...洗衣機....熱水器....唉.....救命呀
錢對我來講,e+真係好重要既一樣物品,因為我現在真係好等錢洗,
打劫又唔得,都唔知點算好啦
等筆雙糧等到死都未等到......唉 政府....想d人死哂先安樂咩
救命呀!!!!!!!!!!
都好 下在咁多日雨都有日好天....算啦