2010 年 5 月 20 日 星期四  |
2010-05-20  |
分類: 未分類 |
今日真係勁無奈囉~
無啦啦要作文,
作文都算喇,仲要作咩綠色校園喎,
難到電都嘔出嚟...0A<
音樂堂果陣真係好想死囉,
唱到超難聽,不過都有B,haha!^^
英文堂個時我啦同呀蔡仲有好多人都好high,
我同呀蔡係咁講boot jai go boot jai go
但係好多hw...T^T
最尾數學堂教ge野超難囉~!
咩係數,又咩次數咁ge物體,唉~
結果miss.sitt話下個禮拜五要返學校補課...暈~
好多人返到學校都好surprise囉!
因為有好多個死人頭(?)係個板度^^
21/5又放假喇!好野~!
|
| 發表時間:2010-05-21 12:28 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
死人頭XD 12課OK喎我覺得. 可能我覺得直線上的鄰角戈課好深= =
|
|
| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|