真係我ge錯?點解要咁!
大家fd底,我咪叫大家一齊探佢姐!
不過算啦,學左野的了!!
有你地兩個fd我真係好開心!
開頭入毅進,我無唸過係咁!我無唸過識fd,因為得一年,識唔識有咩所謂,但姨加!識到你地係我讀毅進最開心的事!!