正呀,今日去左沙頭角,超正lo!
尋晚o係老婆屋企訓,無返過屋企,一早出門口發覺未拎key,唸住返返去拎啦,點知無人開門,咁算啦!
姨幾日天氣真係凍到飛起呀,著返套西有D唔習慣...不過我都係鍾意著西裝的!!
去沙頭角玩得好開心,最特別係收到PCCW!我老母搵我都聽到...又嘈,真係煩到死!!救命呀!
日嘈夜嘈,我都覺煩,你地都知理我唔到唔該就信下我啦!!想點!!
真係燥燥地...信箱度門都俾我打爛埋...