今日一早七點就起左身去烏雞沙接我老婆,同佢返學喇!真係好開心嫁!因為可以同佢一齊返學!有講有笑!
送埋佢入課室之後我就入左隔離班玩電腦個德州撲克,贏左勁多呀!真係好彩!
之後放學同人sign左名之後就同老婆返屋企喇!但佢媽咪原來o係屋企,所以我送完佢返屋企之後我都返我自已屋企!
食埋飯,坐到七點三就返金鐘英國文化協會喇,好支力呀真係,超級眼訓,但放學之後又好精神,仲同老婆傾左陣電話添!
多數都係我打俾佢,佢好無乜野都唔會搵我咁的好似,不過唔緊要啦,我想聽您把聲,我打俾您啦,希望您唔好覺我煩啦!(但當然,見到係您打俾我,同我傾計,我就開心到爆添啦,我唔會覺您煩嫁!)
我係雙魚座,最複雜的雙魚,對您的熱戀係無了期的!我愛您!
|