今日如常去左老婆屋企,make左個白汁意粉俾佢做lunch,之後由我黎洗碗XD
我o係屋企都唔會做姨d緊,但o係佢度我又會做,因為我真係唔想佢辛苦!
三點三ge下午茶係公仔麵一個~雖然無老婆整得咁好味,不過好有愛心嫁XD
夜晚就整左三色椒抄牛肉,荷包蛋同菜心XD好好味呀(自已讚自已添)哈哈
又係由我洗碗XD之後仲同老婆一齊掛衫同窗簾布~~
真係勁正呀個feel!
但當佢同我講話佢以前條仔都會ge時候,我個心真係唔太好受喇,我夠得啦,得佢先識咩!!我一定會做得好過佢!比佢更好,比佢對您更好,比佢更愛您!!
經過今日之後,我更清楚知道對佢ge愛已經變左,變得更愛佢,更唔想佢辛苦,更想佢從我身上得到幸福...
好想快D同佢一齊超過一年,同佢到永遠...覺得時間過得慢
但當時間過得快...我又會怕...佢會離開我...雖然講就話我用個心捉得您好實...但我知自已根本無資格,又唔成熟,又似細路,又唔叻,又唔聰明,又唔靚仔,又唔型,又唔識講笑......
我好怕俾到壓力您,所以唔太想俾您睇...但我就係個咁易心軟ge人。對唔住呀!
|