今日係考試ge最後一日,終於考曬喇,個人都輕鬆左,至少知道自已一定pass先丫!
媽今日又sd sms過黎話咩咩咩,都唔明,同一樣野我講足百9幾次都唔信!咁你想點姐!
算!
今日考試後,我同老婆一齊出MK行街街,買左個銀包仔=]
佢好鍾意呢!!之後就坐車返佢屋企喇,哇哇,都唔知乜事,上車之後個人勁唔舒服lo!訓左陣,留車又無乜野wo~~
之後返到屋企又同老婆訓左陣,訓到九點就整左個公仔麵食喇XD之後就走人lu~
日日都可以咁見到老婆真係好開心呢!!
返到屋企,呀爸開門俾我,之後話支票寫好左,之後佢就訓啦,我發覺電腦上唔到網,佢就幫我搞左一大輪,由此其實我都知佢係好錫我的!
但我又一樣,你地又知唔知呢?
|