好耐無打QZ喇,之前日日都差唔多去曬打老婆,有時仲o係佢屋企訓,真係好開心!
佢姨幾日返左大6,好悶呀,無佢o係我身邊ge日子真係難過呀!T.T
聽日仲有野做,去唔到接佢,要夜晚先見到佢...打俾佢,佢把聲...唉唉。都唔知點講好喇,仲知就覺得佢唔開心啦~
鬼叫我應誠左佢先咩,之後師傅打黎我又應該左...唉!
岩岩打左俾師傅,同佢講左...好彩佢都俾我早走,五點鐘可以走...咁出得返去都係差唔多六點咁...ok啦~老婆.千祺咁好嬲嬲呀...T.T
之前您發我ge o個次脾氣都未怕完咁濟呀...
唉~
|