首先,係度祝明哥(高中組)生日快樂!!
祝肥偉越來越似阿寶!!!
祝奶鵬越來越似方力申!!!
祝盧美恩年年都係美人!!!
祝我多番啲女性荷爾蒙..唔洗做半女!!!
今日個扇葉做到0.8啦!!!YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我地繼續加油!!!!!!老爺(你唔認都唔得^^),多謝你多日GE辛勞!!!
仲發生左好多事,例如有人差啲就獻初吻比阿SIR(係男的)
文偉係度搞線,我地話佢:你解方程都無敢辛苦呀!!!
同stephen吹左一個下奏GE水!!^^P.S.你唔比E-MAIL我,邊有得睇白俄美女呀??!!!留比我啦!!笨!!
總之..大家繼續加油啦~
|