今日..哥同姐都落左黎~
超開心!!^^所以..我就叫左表姐同表妹過黎
表姐唔得閑..但係就約左我地星期一去swim..
下奏就同姐姐去買衫...好貴!!!><
之後..表妹就話去買個min食...上去ge時候仲係陽光普照..
落黎ge時候就落大雨???no~!!!!!(比你恨到啦~$3.5..真係落雨囉)
p.s.有啲心不在焉...比啲勇氣啦~!!