今日好高興敢番演藝,諗住可以見下阿SIR啦~
點知佢唔番喎~仲要比吴老師教兩個星期添...
算,,反正我校運會唔番架啦~
跟住就放學啦~
行到乾坤閣個條馬路個陣,見到燦榮喎~
好奈無見佢LU~依然係敢靚仔,無辦法啦~鬼叫佢身材敢好咪~^^
見到佢一身大汗,就知佢啱啱練完習,同佢講左兩句,佢都係一啲都無變..
依然都係敢可愛的!!!
諗起當初係佢間房打地鋪個晚,傻傻地敢同我講佢GE野...HOHO~
不過對於佢黎講,我更加傻啦~仲有啲CRAZY添...
唔緊要啦~而家我唔會敢CRAZY架啦~^^