今日係我地ge"死期"(化數)
都係我地ge大日子,因為..今日鏡平學校合唱團演出,
見到好多人...
去到無乜太多ge野玩...最好玩就係同"瑪麗蓮夢露"玩"卡門"^^
仲有..合唱團又多左一個字---"好"(用普通話),,大家估下啦~
演出一般啦(個人認為)~miss話演出好成功...佢地即場捉住miss話下年繼續合作....
都幾好玩呀~唔錯!!我中意!!!!
少鵬都黎左喎,原來佢啱啱係維也納番黎,暑期去左美國打工...真係好^^
佢帶左兩個"女朋友"黎,一個係內地人,一個係外國人....好搞笑...(佢肥左)~
另外,蘭蘭子、肥佬杰(又肥左啦)同財哥都番左黎睇我地~
總之,都幾開心啦~我發現自己原來同簡指揮都幾有緣~上次都係佢指,好中意佢!!!!!
p.s.我又耍憂鬱了..^^,,癲婆!!
|