今日同表姐、表妹去科技展~
真係好開心~一早打扮好了去揾佢地~
去到真係超多人!!!我地一入到去,
第一個攤擋就逼滿晒人~oh!!!
跟住表姐一見到人就發揮佢ge c奶本色--見野就攞~
乜野宣傳ge佢都攞齊~勁!!!
之後佢買左仔4gb ge手指...笨左~有一檔仲平59!!oh~~~
我仲見到$899ge電視!!仲送手提同手指!!!嘩!!
printer合掃瞄器--$4xx,,,超平!!!!!
可惜我都覺得無咩啱洗~所以都無買過野~
唔知你地有無去呢??