朝早個陣..好唔願意起身~
較左六點九起身..但係就一路賴到七點先拾捨得起身~^^
之後去到涼亭,meris、勁d、阿甜佢地己經到左lu~
超涷!!跟住就跑啦~
跑ge時候,見到yannie同佢個fd,,佢地好幸福^^
今年?ok啦~小組第七囉~跑完係仔手麻木左..無感覺架~
跟住就去幫我地班打氣!!
加油呀!!!!
我地班都好多人逹標!!唔錯唔錯!!!
最型都係a班啦~$3.5同奶奶帶住個班旗沖線(重點係佢地超好默契).....呵~^^
朋友們~good job!!
謝謝lin ge多多~
跟住就同惠儀佢地一齊番屋企..一路吹水吹番去!!
|