我琴日記錯左時間,提 早左一個中去到港澳碼頭,激死我老豆
我自己下餐死,以為唔係係個度等...
好彩~原來係自己記錯姐~
跟住就見到玲玲黎到啦,我地好多人係度等jacky
原來佢一早叫左幾個戲劇農莊ge學生係度點名,我同玲玲都係好後先去點名,
係pharon(好面善,但係唔記得係邊度見過)點名,跟住細邦("醒"ge男主角)話:我打左比你爸爸添!!
更係啦,我都無手提~
硍住我地就講號數黎代替點名,我係18,玲係17
一開頭講ge時候無留心,掛住點痴張貼紙(方便jacky認人)唔記得左自己個number,第一次報數ge時候都唔知幾驚,
好彩,jacky叫玲ge名,而我係玲後面,所以我無事^^
跟住我地就上船,一開始都幾穩ge~但係後來就...
總之唔係幾好啦~我自己都有點兒反胃-_-
落船之後我地就行路去香港話劇團度,大咪(samulho婆婆)就同我地講一啲關於戲劇方面ge知識,
又玩左一啲遊戲敢啦~
跟住我地就去食午餐,我地個台除左細邦之外全部都係女仔,
所以我地個台好呆,跟住細邦就係度出iq題,但係我同玲都唔識,
但係有人無聽過都識喎~唉~失敗!!
跟住就黎左三龍叉燒包,由於肚餓,所以好快搞掂左二龍半(好好架啦,其他台都食淨一兩龍架)
跟住就係"炸"幼面,細邦話查實呢個係炒面,我原全食唔出,
跟住ge野都係每樣三龍,食我地好飽!!
但係細邦就同我地玩遊戲 食野
pharon話細邦食一樣,我地就每人食一樣野
超開心!!
跟住就睇"暗戀桃花源",好好睇
都學左好多野
原來兩個唔拉更ge戲一齊出現ge時候可以係敢好架
嗰感覺真係講唔出黎^^
同埋,你要諗好多野,包括你自己ge野
或者如果大家有機會睇呢個戲ge時候
你地就會知啦^^
|