reyane
暱稱: reyane
性別: 女
國家: 澳門
MORE...  

« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

最新日誌
十年
Undo my sad
我們的明天--畢業晚會...
卸任
畢業前夕

日誌分類
全部 (320)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 320
留言總數: 1347
今日人氣: 22
累積人氣: 20619

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


2009-01-07 分類: 未分類

呢兩日...還好,,未至於太頽---

數學測驗..不好><!!

物理開始有弄唔清楚GE地方..

因為以前GE觀念太根深楴固啦~

不過...樂觀是我最大的強項!!!

樂觀去面對吧!!

其實有好多野我都好清楚、好明白..

只係我唔會表現出黎姐,,

大家覺得好多野都難左啦~

我知道自己未達全級第四GE水準,,

但我畢竟都係靠我自己努力得來GE!!

對於學業,我從來都唔會認輸!!

4B們都要一齊加油呀!!

 






訪客留言 (返回 reyane 的日誌)


mei429 於 2009-01-13 01:18 PM 發表:
很好~~努力喔~~
考好D入5A啦下年^V^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好!!
Posted at 2009-01-13 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Nathaniel_ 於 2009-01-10 10:49 AM 發表:
加油na~同學仔,,,
高中ge物理已經係另一樣野黎ga啦,,,以前初中ge,,只是熱身嘛~!
數學我覺得真係要睇多d舊版數學書,,,如果唔係,,,就真係只得大陸一條出路~
新課標cut走左好多野~如果真係想考到好大學,,就買返d舊人教黎睇下~
"和差化積" "積化和差" "立方公式" ...呢d都係要學的...問返前幾年ge師兄就知!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NumB_1323 於 2009-01-09 08:47 PM 發表:
樂觀是好事O,,!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Elise_honey 於 2009-01-09 06:54 PM 發表:
55
努力!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bryce 於 2009-01-07 07:49 PM 發表:
原來你係全級第四
神手也
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你唔知之麻...
Posted at 2009-01-07 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







tofumonzter@createblog.com