今日如常番學練歌啦~
都係敢啦~ 一般..麻麻...
下奏就去何媽GE爸爸到繼續開工...
發左薪水啦~呵呵!
跟住同親愛的表姐去買襯~
仲去左做一件好得意GE事添!!(表姐..我記住你...!!><)
敢又完左一日啦~
聽日就四兄弟姐妹番鄉下LU!!!
各位..我會掛住你地架!!!!
大家都玩啦開心啲!!
新年快樂!!!