°*█°付出真心才会得到真心*却也可能伤得彻底...保持距离※就能保护自己※却也注定永远寂寞 *╮°
By carman
你問我,愛係咩?
我問你,你想我點樣答你..
作為一個只係細你半年GE妹妹,,
我地GE經歷其實差唔多.......
唯一可以講GE,,只係:我比你幸運!
我唯一可以話比你聽GE係,,
你要相信--愛是美好GE//
儘管佢令你十分痛苦...
唔好將一切睇得太灰..
終有一日你會明白我個晚同你講GE野~
面具??每個人其實都有...
你其實都帶住,,唔係咩?
但你願意將佢除底咩?
佢係我地自我保護GE工具...
我都覺得好討厭..但我潛意識入面從來都唔願意放底..
每個人都害怕受傷..猶其我地呢啲表面堅強GE人~
但終有一日`我地會為一個知己同一個伴侣而放底我地GE面具..
所以...樂觀啲!!
|