今日同阿美傾計個陣..
諗起棠兄同我講ge說話..
佢問我:你係物提到開唔開心?
我答:開心..不過唔係因為物理本身..你呢,,升左高一好似成績退左..
佢話:點解要逼自己做唔開心ge事?
我諗左佢個句說話好奈..
開心?! 係鏡平入面,,原來我地ge有佢都奪去左
換來的只是一堆"生存道理"..
夢想...係鏡平眼中只是天真幼稚吧.
我不像棠和奶奶他們
我的夢想是音樂..
可是大家明白嗎? 藝術真的很不值錢呢..
他們跟本不懂欣賞,,
還說甚麼做自己想做的事..
現在的我..只可以遵守遊戲規則,,跟着鏡平安排的路去走..
將來有機會..我再去做自己開心的事吧~
|