合唱團要換新指揮了..
我都唔知呢個係好消息定係壞消息,,
鏡平係五年內換四任指揮>>對我地黎講唔係一件好事
可憐的是..大家到而家都唔明白點解浸信可以攞優異..
大家係合唱團到學到乜野呢?
連人地唱得好係邊都唔明白...
我想>>若果新指揮能夠令大家明白的話..
鏡平就有救啦~
新指揮>>我會努力去配合她的..
因為合唱團的前途就靠我地啦~
大家都要一齊努力呀!!