呢幾日..隔日要番學..
都幾好ge`唔至於頹廢ge~
除此之外,我日日比表姐捉去周圍行..
唉~想宅係屋企都唔得...
之後逄星期一都要去游水...
所以我黑左好多>>>>9月大家可能會見到一個黑妹^^
7.6 我同妹游水ge時候
我教佢背泳...佢就游啦~
跟住佢就快撞到一個整緊泳帽ge男仔...超好笑
人地明明就己經避開左佢..點知妹突然之間轉彎..
一味追住人地個泳帽..人地就索性將泳帽帶去妹到...
佢先至知道自己一直追住佢...笑死我>>hoho^^
放開懷抱吧>>>過去都把心關得太緊了
就坦誠一點去面對自己吧~
|