今日我去左睇我姐同elain、美子、yannie同peggy個成團禮..
見到超多人>>唔講敢多>>post相~
<<阿美&reyane>> <<elaine&reyane>>
<<miss&reyane>>(唔好講比人聽呀~^^) <<我的表姐>>

佢地真係好似警察~呵^^
==========================================================================
16年前..我係呢個世界上誕生
今後要答應自己>>勇敢向前,,,
我願腳踏實地,盡我所能,在所有人前,脫穎而出!!
p.s.你記得嗎?
|